Mouche = fransk prick

Tjaba, i dag var min mamma, min syster Gabriela & jag i farsta. Mamma & Gabriela har handlat jätte många presenter till min födelsedag som är den 23 september jag vill veta vad dom har köpt för något men det vill dom inte säga & det kan jag förstå för annars blir det ju ingen överaskning! I går virkade jag en liten fransk pirat-katt! Han är tuff & kan svinga sitt svärd mer än 1000 gånger på 30 sekunder därför får man akta sig så att man inte ligger på sjukhus 10 minuter senare med ett litet svärd i ögat!
Han heter Mouche & har själv råkat ut för det, det är därför han har en ögonbindel men man behöver inte tycka synd om honom  för han säger att det inte känns längre :) Mouche är franska & betyder typ en son där prick vissa kvinnor har typ vid munnen & det är ju ungefär vad han är; en fransk prick! 



föresten har vi en läcka i taket, inte kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0