Nya amigurumisar har kommit till!

I går gjorde jag den här lilla alien flickan & tänkte ge den till min mamma som mors dag present men den blev så söt så jag behållde den ;) jag har inte kommit på något namn än men den kanske ska heta Mif XD hon brukar mest vara med svamparna & dom andra rymdvarelserna :)





Då hade jag ju ingen att ge till mamma så då gjorde jag en maskot istället, det hade hon önskat sig så det är ju lite bättre att ge någon som man värkligen vill ha! :) Min mamma har inte döpt den än, men den kommer nog heta något som liknar Claudia, har hon sagt. :)  Maskoten är mest med dom andra maskotarna, hon är ite blyg så hon känner sig mer hemma med dom som är lika dana om hon :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0