Award

                                                




Yes! Jag har fått en award (inte för att jag riktigt vet vad det är hi hi...)!
 
Regel nr 1: tacka den som gett dig awarden & länka!


Ett jätte stort tack till min snälla kompis Nora! Hennes blogg heter www.ami2ami.blogspot.com tack tack tack!

Enligt reglerna måste man nämna 7 andra bloggar & göra dom lyckliga! Jag vet inte om så jätte många bloggar, men jag får väl ta dom jag vet om XD

1. www.enkreativlitenblogg.se 
2. www.fokis.se 
3. www.crochetamigurumi.blogg.se 
4. www.garngalning.blogg.se 
5. www.pysselkiisen.blogspot.com  
6. www.thessansamigurumi.blogg.se 
7. www.idaskreativa.blogspot.com 


En till regel är att man måste nämna 7 intressanta saker om sig själv

1. ....eeh, jag lärde mig att virka av min faster i Bolivia
2. jag var 7 år när jag lärde mig
3. jag är halv bolivian
4. jag går i bland & letar pantburkar för bästa förmåga efter skolan med mina kompisar, vi har nånting med 100 kr bara av pantburkar!
5. När jag var liten samlade jag på gamla ruttna tåg biljetter, jag tog varenda jag såg
6. jag ber till Avril Lavigne typ varje dag
7. en av mina andra idoler är Kat von D hon gör så coola tatueringar!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0