Mina amigurumis!

1: Sötsakerna, munken heter Candum, glassen heter Adolf, och muffinsen heter Maffo! :)




2: Djuren, den stora kaninen med mössa heter Boris XD, den lilla blåa kaninen heter Bo, sköldpaddan heter Gröne ,(min mamma har döpt den) grisen heter Leopold & ugglan heter Gerd :)
 


3: De lite mer läskiga `gurumisarna! Den längst till venster heter Skurt, den andra från venster heter bibbi, nästa heter Stig, den längst till höger heter Muhammed & den lilla som är svart & vit har inget namn, den är anonym :)


4: Flickorna! Den första från venster heter Pia, nästa heter Avril :), nästa heter Lill & den lilla som är rosa & blå heter Claudia (den är lik mig)



5: Pac-man! Det är två Pac-man spöken & en Pac-man. Jag har inte döpt dom, dom har ju redan namn ;)


6: Små rymdvarelser :) Den färg glada heter Lappen, den vita heter Plipp & den  stora gula heter Py!


7: Några andra (jag kom på att tårtan skulle passa i godsak gruppen, men jag årkar inte fota om XD). Moroten var typ min första jag gjorde & heter Ronny Rocker :), tårtan heter mest bara Prinsesstårtan, svampen heter Flugis & kommer snart att få en till ven som också är en flugsvamp! :)


8: Här är några jag gett till andra personer (det finns en till som jag har gett till min pappa men han tog med sig den på en resa så jag kan tyvärr inte visa den nu). Den ena är Hello Kitty & den andra är en prinsesstårta (det ser ni säkert XD)


Här är alla mina amigurumisar som jag har gjort ända sen jag började virka! Än så länge så har jag gjort 27 st :) 

Ni kanske har märkt att jag använder lite konstiga namn, men jag älskar konstiga namn, desto konstigare, desto sötare!


Kommentarer
Postat av: Ami2ami

Håller med om det där med namnenXD

Jag länkar på min blogg !

2010-05-29 @ 10:29:21
URL: http://www.ami2ami.blogspot.com
Postat av: matilda arenander

asså shiit vad du är duktig<33

2010-05-29 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0