vet inte vad jag ska skriva som rubrik xD

Tja, asså nu har jag inte bloggat på as länge, jag kom av mig med virkandet men jag testade att göra en pingvin & sen var jag fast igen..ja, inte lika mycket som förut men nästan. Jag har gjort några amisar. En ängel som mamma ville ha (man ser inte vingarna så bra på bilden), en pingvin som sagt, en blomma & sen så köpte jag mitt efterlängtade svarta garn som jag behövde till den japanska dockan & ett svart hårigt effekt garn. Nu visar jag också bilder på en val (Valdermar) & riddaren Ragnar  som jag gjorde klart för länge sen men bild grejsimojsen var miffad xD


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.



2010-07-29 @ 15:34:45
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0