Kawaii!

När jag var på kollo så tog jag med mig virk grejer, jag ville ju inte riskera att komma ur virkandet igen :) jag hade inte med mig några ögon så att jag gjorde inga amisar, jag gjorde klart en amigurumisom jag glömde fota, det var en apa som heter Apis. På kollot virkade jag 3 hårband & en mössa, det med vita små pluppar är typ isbjörnsöron eller pandaöron de andra är typ städerska grjejsimojs, jag har gjort en rosett, jag tror att ni ser att jag har gjort en kattmössa också allt blev väldigt kawaii!! 

 

Kommentarer
Postat av: Ami2ami

Ja med^^

2010-08-08 @ 11:54:43
URL: http://www.ami2ami.blogspot.com
Postat av: SuWeren

Åh vilka fina saker du gjort - och många oxå! det var ju urgulligt att du gjorde rosa i öronen på mössan!

2010-08-10 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0